Asiakas saa Service Desk -käyttäjätuen Single Point of Contact  -mallilla, jolloin loppukäyttäjät voivat olla kaikissa teknisissä tarpeissaan yhteydessä yhteen ja samaan tahoon.

Monipuoliset yhteydenottotavat

Voit valita itse sinulle mieluisimman tavan ottaa meihin yhteyttä:

  • puhelimitse
  • sähköpostitse
  • chat-palvelun tai itsepalveluportaalin kautta

Tuotamme palvelun aina etukäteen sovittujen vastuiden ja toimintaohjeiden mukaisesti.

Service Desk -kokemus hyödyksi häiriönhallinnassa

Tarvittaessa teemme myös häiriötilanteiden hallintaa, joka toteutetaan räätälöidysti. Häiriönhallinnassa varmistamme, että Service Desk -palvelusta saadut asiakasympäristön kokemukset ja tietotaito hyödynnetään palvelun tuottamisessa.

Tukiratkaisuista 90 % etänä tai ensikontaktissa

Palvelun tuottamisessa sekä raportoinnissa käytetään uusimpia digitaalisia välineitä, joiden avulla ratkaisemme palvelupyynnöt ja häiriön syyn tehokkaasti. Parhaimmillaan Service Deskimme pystyy ratkaisemaan yli 90 % kaikista yhteydenotoista etänä ja ensikontaktin aikana.

Suomen Service Desk palvelee asiakkaitamme tarvittaessa ympärivuorokautisesti, vuoden jokaisena päivänä, suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Service Desk -organisaatiomme Puolassa, Portugalissa ja Kiinassa tarjoavat asiakkaillemme erittäin laajan palvelukielivalikoiman.

Ennakoiva tuki – Me analysoimme IT-ympäristöäsi

Uuden palvelun avulla keräämme tietoa järjestelmistä ja laitteista, ja olemme tietoisia IT-ympäristön ongelmista

  • Optimoimme laitteet eri käyttäjille
  • Saat analyysin käytössä olevista laitteista
  • Vähennämme lisenssikustannuksia
  • Olet tietoisempi työasemiin asennetuista sovelluksista
  • Saat tietoa laajasti kaatuvista sovelluksista
  • Varmistut, että ympäristösi on suojattu
  • Saat säästöjä työasemien ja sovellusten tarkan datan avulla

 

Ota yhteyttä

 

Eväitä tietotyötä johtavalle 

Tietotyö digitalisoituu vauhdilla – pysyykö organisaatiosi mukana? Lue tuoreesta trendiraportista 10 tietotyön asiantuntijan vinkit onnistuneeseen muutokseen. Tulevaisuuden trendejä luotaavat muun muassa Aalto-yliopiston Chief Digital Officer Kati Hagros, Salesforce Suomen maajohtaja Petteri Poutiainen sekä Sulava Oy:n CEO & Co-founder Aki Antman.

 

#Tietotyö2018-raportti selvittää, miten yritykset voisivat paremmin varautua digitalisaation tuomiin muutoksiin niin työskentelytavoissa kuin koko organisaatiota koskevissa päätöksissä.  – Antoisia lukuhetkiä!

Daniel Hietala, Business Unit Director / Proservia

 

10 asiantuntijaa ottaa kantaa tietotyön tulevaisuuteen

 

Proservia

Proservia kuuluu ManpowerGroup-konserniin. Osana ManpowerGroupia olemme tuottaneet Service Desk- ja etähallintapalveluita kaiken kokoisiin loppukäyttäjäympäristöihin vuodesta 2005 lähtien.

Yhteystiedot

ManpowerGroup Solutions

Y-tunnus: 2181215-5

Ota yhteyttä


+358 (0)20 1700 100

info@proservia.fi


Tietosuojaseloste

Eväste- ja mainosseloste

ManpowerGroup-konserni