Nopea reagointi volyymin ja osaamistason muutoksiin

Skaalautuvat, modulaariset palvelumme ja nopea implementointikykymme takaavat joustavan palvelumallin, joka sopeutuu tarvittaessa nopeasti volyymien ja osaamistasojen muutoksiin.

Lähitukipalvelumme palvelee asiakkaita arkipäivisin klo 7-17 sekä tarvittaessa ympärivuorokautisesti, vuoden jokaisena päivänä, suomeksi ja englanniksi.

Kilpailukykyinen toteutus läpi koko palveluketjun

Tarjoamme asiakkaillemme myös palvelua, jossa vastaamme koko toimittajaympäristön hallinnasta. Näin voimme varmistaa yhtenevät sopimus- ja vastuurakenteet sekä tasalaatuisen palvelukokonaisuuden.

Kattava raportointi todentamaan sovitun palvelutason toteuma

Työnohjausjärjestelmämme tarjoaa kattavat ja monipuoliset palvelutaso- ja laaturaportit, joiden avulla voit varmistua saamasi palvelun laadusta.

Lähitukipalvelut tuotetaan etukäteen sovittujen vastuiden, toimintaohjeiden ja palvelutasosopimuksen mukaisesti. Lähitukipalveluiden ensisijainen yhteydenottopiste on joko Service Center- tai Service Desk -tiimimme.

Walk in center palveluna

Walk In Center on yrityksen IT-osaston kasvot loppukäyttäjälle. Käyttäjän on helppo saada apua nopeasti IT-asioihin, ja yritys voi markkinoida sisäisiä IT-palveluita sekä käyttäjien saatavilla olevia laitteita. Loppukäyttäjien on mahdollista saada lyhyitä koulutuksia laitteisiin ja testailla niitä.

WIC on uuden sukupolven palvelu, jossa asiakaskokemus on ensiluokkaista, ja IT-ongelmien vuoksi menetetty tehokas työaika saadaan minimoitua.

Palveluun voidaan sisällyttää elinkaaripalvelun elementtejä kuten työasemien toimittaminen, asennukset, mobiililaitteiden aktivoinnit, yms.

WIC on pääasiassa käytössä

  • Yrityksissä, joissa on suuri työntekijäkeskittymä samassa toimipisteessä
  • Toimistohotelleissa

WIC:n pääasialliset hyödyt

  • IT-tuen helppous sekä nopeus
  • Loppukäyttäjätyytyväisyyden kasvattaminen
  • Erinomainen asiakaskokemus
  • Loppukäyttäjät ovat paremmin tietoisia palveluista

 

Ota yhteyttä


Miten varautua digitalisaation tuomiin muutoksiin?

Tietotyö digitalisoituu vauhdilla – pysyvätkö organisaatiot mukana? Lue painotuoreesta trendiraportista 10 asiantuntijan vinkit onnistuneeseen muutokseen. Tietotyön trendejä haistelemassa ovat mm. Aalto-yliopiston Chief Digital Officer Kati Hagros, Salesforce Suomen maajohtaja Petteri Poutiainen sekä Sulava Oy:n CEO & Co-founder Aki Antman.

 

#Tietotyö2018-raportti selvittää, miten yritykset voisivat paremmin varautua digitalisaation tuomiin muutoksiin niin työskentelytavoissa kuin koko organisaatiota koskevissa päätöksissä.  – Antoisia lukuhetkiä!

Daniel Hietala, Business Unit Director / Proservia

 

10 asiantuntijaa ottaa kantaa tietotyön tulevaisuuteen

 

Proservia

Proservia kuuluu ManpowerGroup-konserniin. Osana ManpowerGroupia olemme tuottaneet Service Desk- ja etähallintapalveluita kaiken kokoisiin loppukäyttäjäympäristöihin vuodesta 2005 lähtien.

Yhteystiedot

ManpowerGroup Solutions

Y-tunnus: 2181215-5

Ota yhteyttä


+358 (0)20 1700 100

info@proservia.fi


Tietosuojaseloste

Eväste- ja mainosseloste

ManpowerGroup-konserni