Kaipaatko kokonaisvaltaista IT-loppukäyttäjäpalvelua? Vai helposti skaalattavia lisäosia tehostamaan omia palveluratkaisujanne?
Suunnittelemme asiakkaan tarpeisiin soveltuvia palvelukokonaisuuksia ja autamme asiakkaitamme tuottamaan skaalautuvia, korkealaatuisia palveluita heidän omille asiakkailleen ja loppukäyttäjilleen. Globaalin organisaatiomme ansiosta pystymme palvelemaan sekä paikallisia että kansainvälisiä asiakkaita.
Mitä ICT-loppukäyttäjäpalvelut ovat?
Palvelumme sisältää loppukäyttäjäpalveluketjun eri osia:
- IT Service Desk
- Lähitukipalvelut
- Elinkaaripalvelut
- Asiantuntijapalvelut
IT-loppukäyttäjäpalveluiden ulkoistus
Tarjoamme Service Desk-, lähituki-, elinkaari- ja asiantuntijapalveluita asiakkaalle aina loppukäyttäjälähtöisesti. Muotoilemalla ja räätälöimällä palvelut loppukäyttäjää ajatellen takaamme kokonaisvaltaisen palvelukokemuksen. Saat käyttöösi:
- Asiantuntijat
- Järjestelmät
- Tilat
- Työkalut
Saat myös oman palvelupäällikön, joka vastaa kokonaispalvelusta ja toimii sekä yhteyshenkilönä että integroituna osana asiakkaan myyntitiimiä. Näin kehitämme palvelukokonaisuutta ketterästi toiveidesi mukaan ja mahdollistamme menestyksekkään myyntiprosessin.
Tarjoamme
Service Desk -palvelut
Asiakas saa Service Desk -käyttäjätuen Single Point of Contact -mallilla, jolloin loppukäyttäjät voivat olla kaikissa teknisissä tarpeissaan yhteydessä yhteen ja samaan tahoon.
Lue lisää
Lähitukipalvelut
Lähitukipalvelut ovat asiakkaan tiloissa tehtävää työasemaympäristöön, oheislaitteisiin ja nimettyihin sovelluksiin liittyvää palvelupyyntöjen ja häiriöiden ratkaisua, jota ei pystytä toteuttamaan etäpalveluna.
Lue lisää
Elinkaaripalvelut
Vahvan kumppaniverkostomme avulla pystymme tuottamaan kattavan laite- ja sovelluselinkaaripalvelun. Toimitamme laitteistojen logistiikkapalveluja, välivarastointia sekä kantojen hallintaa ja ylläpitoa. Asiantuntijamme toimittavat myös sovellusten elinkaareen liittyviä paketointi- ja ylläpitopalveluita.
Lue lisää